Can I please stay with you tonight?

Varför ska allt hända på en och samma gång? De senaste dagarna har jag fått fyra gigantiska händelser på mina axlar som jag helt enkelt inte orkar med.
Det är inga småsaker heller, det är sånt som man inte borde få vara med om. Sånt sånt som man bara läser om i tidningar eller hör andra prata om, men aldrig att det händer en själv och sin familj.

Just nu kan jag inte prata, titta eller agera som jag brukar göra. Jag är som en zombie som bara kör bil runt, runt, runt.
När jag kör tänker jag inte så mycket på det, eller försöker rättare sagt. Med musiken kan det lätt bli en tanke för mycket åt det hållet.

Och jag har börjat baka när jag är hemma. Mycket muffins är det, och fler lär det säkert bli. Måste hålla mig sysselsatt för att hålla tankarna borta.
Jag känner mig otroligt besviken, arg och ledsen. Mest besviken måste jag nog säga. Jag trodde aldrig att detta skulle hända vår familj...




//Jenfa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0