A Special Wedding Ceremoni

Idag har det vankats bröllop.
De var så otroligt vackra, man blev lite rörd när man såg henne. :)
Vi har inte träffats på ett ganska bra tag så det kändes extra roligt att se henne nu.
Är så glad för hennes skull, hoppas hon har det underbart nu!
Hela ceremonin var vacker, dock trodde jag att det skulle vara längre med det här; "tager du....." grejen. Den var ganska kort, men gullig. :)

//Jenfa

Fucked Up

Det sket sig totalt. Jag som verkligen hade hoppats. Jag ville så gärna att det skulle bli av, det hade passat perfekt. Situationen börjar bli knepig, men som en vis man en gång sa;
" Det går upp & ner ibland, men det är smällar man får ta här i livet".

Det blir bättre när jag får träffa honom :)

//Jenfa

It´s a new kind of world

Ännu en som har skapat blogg.
Tanken är väl som många andra att få ner funderingar kring livet.
Har många tankar som far omkring i mitt lilla huvud, både positivt och negativt.
Frågan varför kommer ofta upp; Varför beter sig människor så elakt ibland? Varför tar det så lång tid för mig att städa tex mitt rum? Varför heter glass glass? Varför ska man behöva överbevisa vissa nära människor att man visst klarar av att göra saker fastän att dem inte tror tillräckligt på en?

Många frågor, dock inte lika många svar...

//Jenfa


RSS 2.0