Oj Oj Oj

Shit, här är det inte mycket action....
Men jag har en väldigt bra anledning:)

Ok, när jag ser folk som är tillsammans så har jag alltid blivit lite anti. Självklart vill man också ha nån som tycker om en. Och när man inte har det så blir man lite avundsjuk när man ser par överallt. 
 
Så för ett tag sen bestämde jag mig för att sluta leta efter en kille.  Och vad händer en vecka senare??
Jo, jag träffar en underbar kille!
Vi har träffats ett tag, och det känns helt underbart:)
Men ibland kan jag  undra vad det är som är så speciellt med mig. Helt fel tankar men jag har aldrig haft en riktigt pojkvän förut och definitivt aldrig någon som säger att han tycker om mig.

Jag är så ovan med allt som har med förhållanden att göra så jag blir lite reserverad ibland. jag vågar inte släppa loss helt och hållet. Men jag tycker om honom så himla mycket och jag vill vara med honom. Vill ju vara med honom hela tiden..... :)


(Bild tagen från Google)
//Jenfa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0