Klockrent :)

Hjälpte en kompis idag med hans "photoshoot". Han är fotograf och behövde lite hjälp med att hämta och lämna kläder i olika affärer. Så jag fick se lite hur han jobbade, vilket var väldigt roligt :)

Men grejen är den att när jag precis hade lämnat av ett lass med kläder och skulle gå till bilen så träffade jag på J. Det var första gången på hela sommaren som jag träffade honom och pratade med honom. En rolig sak var att vi båda var på konserten för nån månad sen utan att se varandra. Jag var ju där med R :) Och det är ju inte särskilt stort det där stället direkt. Det var lite komiskt, för vi stod tydligen inte alls långt ifrån varandra.

A ja,, nu blir det jobb för mig i alla fall ett tag. För hoppningsvis träffar jag både J & R väldigt snart :)



Solen skiner och livet är underbart:)
Puss

//Jenfa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0